Thursday, October 9, 2014

Oliverino D.V. - Do jutra i ništa manje od toga

devojacko-vece
Naša draga Olja se udaje!!! Uistinu, do sada se već udala ali vratimo se nekoliko nedelja unazad...


Fotkao je Memo Workshop i nema skidanja fotki bez pitanja. :)

devojacko-vece

devojacko-vece


Koncept je bio jedan od osnovnih: zagrevanje + izlazak. Umesto kućne atmosfere, odlučile smo se za naš lokal koji savršeno odgovori svakom zahtevu, a kad je devojačko veče u pitanju, ovo mu je bilo vatreno krštenje. :D Osim toga, Olivera nije želela ni u šta da bude upućena nego da sve za nju bude potpuno iznenađenje.

Destinacija za +izlazak je bio jedan od omiljenih mladinih splavova "za do zore" da se uposle sve ove "duge noge za igranje". :D

Olivera je došla prikladno doterana, da se ne bečite, na kecelji piše: Živiš, živiš, pa se onda udaš. :D Kecelju su naravno mnoge isprobale, a lenta Bride to Be je došla na svoje mesto.

buduca-mlada-i-kuma

lenta-za-devojacko-vece

lenta-za-devojacko-vece


lenta-za-devojacko-vece

Našao se tu i izazov za sve prisutne - ćošak sa natpisom: Sedi ako smeš. :D

lenta-za-devojacko-vece

U prvom delu večeri, imperativ za nas je bio da atmosfera bude što bolja kao i mladino raspoloženje. Poradile smo na enterijeru, simpatičnim detaljima, muzici (glasnoj, hvala komšijama na razumevanju) i naravno nečemu za uspomenu i raznježivanje. Bile su i igrice u planu ali je sve teklo toliko veselo i dinamično da jednostavno nisu uspele da dođu na red.

devojacko-vece


devojacko-vece

devojacko-vece


detalji-za-devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece




devojacko-vece
devojacko-vece

devojacko-vece



Ne možemo da ne skrenemo pažnju na sledeće detalje: fraklići iliti čokanjčići u nadasve popularnim suknjicama od tila, za devojačke večeri na kojima teče medovača, dedovača i drugi jači voćni sokovi. ;) I naravno čaše sa natpisima, da se zna ko je ko i u trenucima kad se više ničeg ne moš' setiti. :D

cokanjcici-za-devojacko-vece

case-za-devojacko-vece



A zatim dolazi vreme za...

detalj-za-devojacko-vece

devojacko-vece
devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece


...otprilike u ovim momentima je fotograf ispraćen kući jer ostatak večeri nije bio za slikanje. :D Ali mi smo ipak dobile ove fotke na kojima nam se samo čini da konobar toči li, toči. :D

O ovom provodu se pričalo danima, sve dok svadba nije stupila u prvi plan. O njoj još pričamo, a slike možete videti na Klik Do Venčanja >>> Olivera & Bojan.

Ono što Olja ima da poruči svim devojakama ovog sveta i jednoj posebnoj, je: "Nemojte da propustite da imate vaše zasluženo devojačko veče!!! Osim onoga što će svi reći kako je ono bitno jer je to poslednji devojački provod, vi ste u centru pažnje itd., ono što ja želim da vam kažem je da će vam ono biti izuzetno korisno kao jedan predah u predsvadbenoj tenziji. Reset. Ja sam do tog momenta bila u raznim frkama (da li će stolnjaci biti ok, kako će cveće izgledati, koji rezervni plan da smislim ako padne kiša...), ali od tog dana kad sam počela da se sređujem za uveče, kad su devojke iz drugih gradova počele da pristižu kod mene i da "pumpaju" atmosferu, e od toga počevši pa sve do same svadbe, ja više nisam mislila o svadbi. Samo sam uživala u svamu. Ono što je prednost devojačke večeri u odnosu na svadbu je to što na svadbi ipak imate neke obaveze i ipak morate malo da razmišljate, dok je devojačko veče totalno opušteno veče kad samo osećate koliko ste srećne što imate toliko prijateljica, divnih i veselih i što su u tom momentu sa vama.

Moja najdraža kuma je sve vreme bila uz mene, trudila se, pomagala mi, bila podrška i savetnik. Morala sam ovaj komentar da izdvojim jer jednostavno, dobila sam najbolju kumu na svetu! <3 "



































No comments:

Post a Comment