Friday, May 29, 2015

Sanjino D.V. - Svetleće uši su hit!

sanjino-devojacko-vece
Pre izvesnog vremena u intervjuu sa jednom fotografkinjom, spominjale su se svetleće uši koje su nosile devojke na jednoj veoma živopisnoj devojačkoj večeri, a ja nikad nisam videla te svetleće uši... Baš me interesovalo. Čak je u toj priči izbio i manji incident oko ušiju. :D 

I onda sam videla kod drugarice na fejsu ove fotke, dobila odobrenje za objavu i reko' super, sad bar ko dođe na moj blog neće propustiti
saznanje da i ovakav detalj može da nabavi. Meni je ekstra, ne znam kako se vama čini?

Tu su se naravno pojavili i razni drugi must have detalji ali što je najbitnije dobra atmosfera uz dobru muziku. Sa svetlećim ušima ili bez, ovo je bilo nezaboravno devojačko veče, zahvaljujući kome drugom nego mladinoj ekipi.

sanjino-devojacko-vece

sanjino-devojacko-vece

sanjino-devojacko-vece

sanjino-devojacko-vece

sanjino-devojacko-vece

sanjino-devojacko-vece

No comments:

Post a Comment