Sunday, December 7, 2014

Ivanino D.V. - Iznenađenjeeeee x 7!

devojacko-vece


Strava devojke, kreativne ideje i detalji, lud provod i dobra vibra... Drugarstvo za primer! Sve na jednoj devojačkoj večeri koju je sa nama podelila
Ivana i zato joj hvala! Jer smo zaista uživale u njenim fotkama i priči... Toliko su živopisne da smo imale osećaj da prisustvujemo fešti, a sad je red na vas da uživate... :)

U taksiju sam. Žurim. Idem u jedan kafić na Petrovaradinskoj tvrđavi. Tamo me čekaju drugarice koje su mi priredile žurku iznenađenja povodom devojačke večeri. Približavam se lokalu. Čujem pesmu "Valerie" koju izvodi moja omiljena pevačica Amy Winehouse. Otvaram vrata... kad ono moje drugarice kao Pin-Up devojke sa prskalicama u ruci. Iznad njih je natpis "Welcome! ENTRANCE - Ivana's Pre-wedding Festival". 

devojacko-vece
 
Grle me i kače narukvicu sa natpisom "bride", odnosno ulaznicu za festival. One, takođe, imaju narukvise na kojim piše "bachelorette". 

devojacko-vece
 
Svaku devojku krasi bedž sa njihovim imenom i nastavkom "licious". Stavljaju mi veo sa crvenom maramom oko glave. Sada i ja ličim na pin-up devojku. Zabava počinje! 


veo-za-buducu-mladu
veo-za-buducu-mladu
 
Pevamo, igramo, nazdravljamo, smejemo se na pin-up stage-u koji je ukrašen vetrenjačama, lastama, balonima, šarenim salvetama i kolačima. 

devojacko-vece
devojacko-vece
devojacko-vece
 
Okupljaju se oko mene i poklanjaju mi ram sa slikom. Na slici sam ja, ali obrađena u stilu četrdesetih "We Can Do It". 

devojacko-vece
 
Tako nešto se mora podeliti na društvenim mrežama, zato iznose veliki #instagram ram za slike. Slikamo se, glupiramo, uživamo. 

devojacko-vece

devojacko-vece

devojacko-vece
 
Opet iznenađenje! Još jedan poklon. Devojački album. U njemu su naše uspomene, lepi trenuci zabeleženi na slikama. Svaka od njih je napisala i poruke pored slike. 

poklon-za-devojacko-vece
poklon-za-devojacko-vece
 
Prepuna emocija nastavljam da se družim, pričam, plešem. Odjednom su opet oko mene. Skidaju svoje "licious" bedževe i kače na moj veo. Srećna sam.

poklon-za-devojacko-vece
poklon-za-devojacko-vece

poklon-za-devojacko-vece

Zaista je čast imati ovakve požrtvovane, odane, kreativne prijatelje. Hvala im za divnu septembarsku noć.

devojacko-vece

No comments:

Post a Comment