Saturday, January 17, 2015

Sandrino D.V. #2 - Dok nas jutro ne rastavi

devojacko-vece-u-limuzini

Počinje još jedno luuudo devojačko veče!!! Ubaci se u priču, zamišljaj kako bi želela da izgleda tvoje ili razmišljaj šta ćeš ti učiniti povodom
devojačke večeri neke od tvojih drugarica. Neću puno da se trudim da od ovoga pravim neku posebno lepo sročenu priču, želim da čujete ono što je Sandra rekla, verujem da će tako doživljaj biti bliži onome što je ona proživela zahvaljujući svojoj vrhunskoj ženskoj ekipi.  

Počelo je večerom kod mene... U jednom momentu, one su se presvukle u crne suknje (hlače) i bijele košulje. Ja do toga trenutka nisam ništa znala. Zatim me je mama odvela u sobu da bih se i ja presvukla. Sve su mi spremile. Čak i rozi karmin uz rozu mašnu, a one su to imale u crvenoj boji. 

Zatim je uslijedio mali šok. Izašla sam sa povezom na očima i osjetila da me muška ruka vuče. Bila sam se prepala da je striper, koga nikako nisam željela. :)))
  
iznenadjenje-za-devojacko-vece
iznenadjenje-za-devojacko-veceiznenadjenje-za-devojacko-vece
Ali to je bio vozač limuzine! :D

limuzina-iznenadjenje-za-devojacko-vece
Prvi poklon je bio Seka čokolada jer me mama, tata i brat tako zovu. :)

poklon-za-devojacko-vece


I tako su drugarice slatko dočekale Sandru, a onda su usledili zadaci. Stvarno je strašno koliko su je maltretirale. :D

Zadatak 1

Svaka mi je kupila gaćice i ja sam morala pogađati koje su od koga. Moram se pohvaliti da sam skoro sve pogodila. ;)

poklon-za-devojacko-vece

poklon-za-devojacko-vece

poklon-za-devojacko-vece



Zadatak 2

Sledeći zadatak je bio da popijem sa tri različite osobe po jedan "čokanjčić" kada u gradu stane limuzina. Nisam mogla birati gdje će stati. Tu bih i svaki put morala reći na glas "ja se u subotu udajem".

igrice-za-devojacko-vece

igrice-za-devojacko-vece




Zadatak 3

Odgovarala sam na pitanja tipa: Sandra se najvise obraduje... Sandra bi voljela otputovati... Mladenovo (muž) omiljeno jelo je... Na ta ista pitanja je odgovarao i moj tadašnji vjerenik, pa su mi nakon svakog odgovora pustili njegov.

Zadatak 4 (ovaj je bio najteži, garant :D)

Morala sam nazvati Mladena i pred svima navesti tri razloga zašto se baš za njega želim udati.

devojacko-vece-limuzinadevojacko-vece-limuzina


devojacko-vece-limuzina

devojacko-vece-limuzina

devojacko-vece-limuzina

devojacko-vece-limuzina
devojacko-vece-limuzina

devojacko-vece-limuzina
Zadatak 5

Ovaj zadatak sam imala i na prvoj djevojačkoj večeri, tako da sam bila uvježbana. Morala sam prodavati kolačiće i nama zaraditi džeparac za to veče. 

Za sve one koji bi voleli da vide kako je prošlo prvo Sandrino devojačko veče, imamo dobru vest. Biće. Uskoro. Pratite nas na fejsu > Devojačko Veče & Ženski Provod < kako biste bile u toku sa dešavanjima i objavama na sajtu. ;) 

kolacici-za-devojacko-vece

igrice-za-devojacko-vece

igrice-za-devojacko-vece
Kao nagradu sam dobila krunu i veo. 

kruna-veo-za-devojacko-vece
Zatim si usljedili pokloni za domaćicu i uskoro udatu ženu.

pokloni-za-devojacko-vece




A ovo je sledeća mlada. :)

sledeca-mlada


sledeca-mlada

I kao što vidite ove devojke su neumorne. Nastavljaju istim tempom i srećom (a mogla bih reći i - kako se i dalo očekivati :D), fotograf sa kojim je dogovor bio da fotka 2 sata, ostao je (samoinicijativno) nešto duže. Tačnije do fajronta. Pa realno, ko bi napustio ovaj skup?

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu

devojacko-vece-u-klubu



Nakon fajronta smo otišli u kafić obližnje benzinske pumpe jer je sve bilo zatvoreno u gradu i tamo smo sjedile do rane zore. Moja poslednja slika je izgledala ovako.

buduca-mlada-na-fajrontu-devojacke-veceri



Sve u svemu je bilo super veče i uživala sam u ulozi buduće mlade. Mnogo se zahvaljujem mom Bride's Team-u! :*



13 comments:

  1. The final point is to have the 2 NAS boxes built and the data to be restored on both systems so the information is exactly the same. from this source

    ReplyDelete
  2. The information draftsman is a job that will in general accompany the usage of the underlying database example and huge extension ventures. Ithttps://www.dbdesigner.net/

    ReplyDelete
  3. Online Pharmacy Pills is one of the trusted Online Pharmacy from where you can purchase your medicines at a cheaper price.In our daily life we have to tackle with various types of pain.Also it is always not possible to visit a doctor and consult it with them as we human being are so much busy with our life that we often get time to take care of our health.Pain sometimes becomes so unbearable that we are bound to take painkillers.Pain gives a very unpleasant feeling to our body.Although various types of painkillers are available in the market but among of those Soma pills are the best.Soma pills gives you immediate relief from any type of pain and also it have very mild side effect.
    [url=https://www.onlinepharmacypills.net/product/soma-350-mg/]Soma 350mg online[/url]

    ReplyDelete
  4. Enter reason two - it is indeed rocket science. Data recovery, be it hard drive recovery from physical or logical damage, is a complicated process which necessitates the knowledge, tools and the environment for it to be successful. Many a time, people will run disk repair utility to fix the problem. data recovery company

    ReplyDelete
  5. On the off chance that you know a programming dialect, there is regularly a reasonable shot that you can compose a program to achieve that undertaking yourself. interactive programming

    ReplyDelete
  6. Here and there you just have one shot to recuperate data on a circle drive before the platters are truly harmed and the data is lost for good. Taking risks with unpracticed organizations does not merit the hazard. hard drive data recovery

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Every datum recovery organization will in general build up their very own trainings in this field on the grounds that hardly any preparation is accessible through schools or universities.data recovery tips & solutions

    ReplyDelete
  9. Ever since our inception in 2009, we have been on an epic ride and paved our way to becoming the Best IT Company In Surat
    . We cannot be less elated to let our clients know they have been an essential part of our voyage and we will continue to serve them better with the same loyalty and ace-quality.
    Web Development Company In Surat
    Web Designing Company

    ReplyDelete
  10. ancuKsimpi Jeff Vazquez Here
    coeschoolarspyph

    ReplyDelete