Wednesday, January 28, 2015

Sandrino D.V.#1 - Devojački vikend do daske

djevojke-na-djevojackoj-veceri
Kao što sam obaćala u članku Sandrino D.V.#2, evo tu je i njeno prvo devojačko veče. Bilo bi interesantno organizovati neko glasanje da vidimo ko bi pobedio, da li njena ekipa iz Republike Srpske ili ekipa iz Švajcarske ali nećemo da vas stavljamo na teške zadatke, verujemo da biste se teško odlučili. Ono što je bitno da napomenemo je da su obe devojačke večeri bile u potpunosti
iznenađenje za Sandru. Pa da čujemo priču...

Sve je počelo tako da su cure došle ujutru po mene, a ja nisam ništa znala o tome. Spakovala sam na brzinu kofer tj. one su mi rekle šta mi sve treba, jer nisam znala gdje idemo.

djevojke-krecu-na-vikend-povodom-djevojacke-veceri
Zatim smo iz Sankt Galena krenule prema Insbruku (ja to nisam znala :D).

Ja sam imala majicu u roza boji na kojoj je pisalo: "Ja se udajem, a one su tu zbog pića." Na njihovim bijelim majicama je pisalo: "To je tačno."

putovanje-povodom-djevojacke-veceri
Moj tadašnji vjerenik nam je pripremio još "care package" u kome su bile čokolade i tablete protiv glavobolje za dan poslje, piće i mnogo slatkih poruka.

potrepstine-za-djevojacki-provod
Kada smo krenula, na glavi sam imala neku šnalu, koju sam u autu morala zamjeniti sa ovom ludom kacigom, koju su neumorno dopunjavale.

djevojke-putuju-na-vikend
Sve to je bilo u 9:00

Imale su dogovor da me neće taj dan mučiti i maltretirati (takvi su inače običaji na zapadu), već da ćemo sve ono raditi, što ja volim. Kada smo stigle u Insbruk, prvo smo išle u šoping i zatim na ručak u jedan azijski restoran jer mi je to omiljena hrana. Zar nisu divne?    

djevojke-u-restoranu
Kada god smo imali prilike, prodavale smo i čokanjčiće i slatkiše po gradu.

igice-za-djevojacko-vece

igice-za-djevojacko-vece

igice-za-djevojacko-vece

igice-za-djevojacko-vece
Predveče smo se uputile prema hotelu...

djevojke-u-hotelu
Dobila sam još uši i suknjicu od tila. 

Korpa sa čokanjčićima ni naveče nije smjela da izostane i mnogo je doprinjela da veče budu ludo i nezaboravno. Prodavajući te sitnice smo upoznale mnogo zanimljivih ljudi. Usput smo naišle na 6-7 momačkih i djevojačkih večeri i sa nekim grupicama smo se poslje i u klubu družile.

djevojke-krecu-u-provod

djevojacko-vece-u-klubu

djevojacko-vece-u-klubu

djevojacko-vece-u-klubu

Korpa je na kraju večeri bila prazna, a kasica puna.

korpica-sa-novcem-za-djevojacko-vece
Iz kluba više nema mnogo slika, jer nije bilo vremena za slikanje.    

djevojacko-vece-u-klubu

djevojacko-vece-u-klubu
Posljednje slike od ove djevojačke večeri (vikenda) vam ne smijem poslati.      

Sutradan smo nakon doručka trebale ići na ovo mjesto, ali zbog predhodne noći, to nije bilo moguće... hehehe! 

bazeni

Iako nas je bilo upola manje, bilo je super kao i na drugoj djevojačkoj večeri, samo na malo drugačiji način. Glavni organizator svega je bila kumova cura i vješto je sve krila od mene, tako da je cijeli ovaj trip bio veliko iznenađenje za mene.

Evo još ja moram da dodam par reči... :) Izuzetno sam uživala postavljajuću slike ove devojačke večeri i ubeđena da devojkama uopšte nije žao što su propustile da posete poslednju planiranu destinaciju jer će ih ona svakako čekati neki sledeći vikend. Lud provod se događa kad imate neki povod (ne obavezno), kad imate raspoloženje (obavezno) i kad imate ekipu (obavezno) i kad se to poklopi, ne prekidajte pa ni po cenu ovih bazena. :D

No comments:

Post a Comment